1. Metody i koszt wysyłki
Czas realizacji zamówienia obejmuje okres od 2 do 5 pełnych dni roboczych od daty złożenia zamówienia i uregulowania płatności. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem oficjalnych świąt zaznaczonych w kalendarzu. W okresach zwiększonej sprzedaży istnieje możliwość wydłużenia czasu dostawy.
Oferujemy następujące metody dostawy:
– Paczkomaty InPost 24/7:
Cena: 10,00 zł
– Przesyłka kurierem :
Cena: 15,00 zł
– Przesyłka kurierem za pobraniem:
Cena: 20,00 zł
Płatność gotówką przy odbiorze
Dla zamówień o wartości przekraczającej 200,00 zł, dostarczamy bezpłatnie.
2. Status zamówienia
Text
3. Obszar wysyłki
Dostarczamy zamówione produkty pod wskazany adres na terenie całej Polski.
4. Modyfikacje zamówienia
Po złożeniu zamówienia, niemożliwe jest wprowadzenie zmian ani jego anulowanie.
Jeśli jednak potrzebujesz dokonać zwrotu produktu zgodnie z naszą polityką zwrotów,
prosimy o kontakt pod adresem [adres email].
W wiadomości podaj:
– informację dotyczącą tego, czy chcesz wymienić produkt czy zwrócić go do nas,
-dołącz zdjęcia dokumentujące ewentualne nieprawidłowości dostawy lub wady produktu.
Uwaga: Należy zachować oryginalne pudełko, etykietę wysyłkową oraz opakowanie, aby spełnić warunki zwrotu.
5. Otrzymałam/em wadliwy lub nieprawidłowy produkt
Na adres e-mail [email] prześlij:
-Zdjęcia uszkodzonego produktu/nieprawidłowego.
-Twoje imię i nazwisko.
-Numer zamówienia.
-Adres, spod którego nasz kurier będzie mógł odebrać przygotowaną przesyłkę.
Po zweryfikowaniu dokumentacji fotograficznej i potwierdzeniu uszkodzenia/nieprawidłowości w dostawie, skierujemy kuriera pod wskazany adres.
Odbiór uszkodzonego/nieprawidłowego produktu odbędzie się w ciągu 1-2 dni roboczych.
Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzimy zwrot środków za zakupiony towar lub wymienimy go na prawidłowy. Jeśli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, dołącz do paczki ze zwracanym produktem łącznie z produktami gratisowymi, fakturę, oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży. Jeśli wybrałeś metodę płatności „za pobraniem”, podaj również numer konta bankowego.
6. W moim zamówieniu brakuje produktu
W przypadku, gdy dokument dostawy wskazuje brakujący element w paczce, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
W celu rozwiązania problemu, podaj nam numer zamówienia oraz kod lub nazwę brakującego produktu. Postaramy się natychmiast wysłać brakujący element. Jeśli jednak wysłanie produktu nie będzie możliwe, zrealizujemy pełny zwrot kwoty zapłaconej za ten przedmiot.
Zwykle staramy się dostarczyć brakujący produkt, ale w wyjątkowych sytuacjach, gdy to nie jest możliwe, zrealizujemy pełny zwrot kwoty zapłaconej za przedmiot tak szybko, jak to możliwe.